השאלה של גיוון מעניינת. כדאי אבל לנסח אותה יותר בחריפות. כשאני מסתכל על כל הסכמות האלהשל בתי ספר, מה שבעיקר קופץ לעין הוא החזרתיות של הדגמים - דגמי הכיתות ? ?והמקבצים. למה בי״ס ביאליק צריך להיות כל כך דומה לבי״ס טשרניחובסקי? למה כיתה א צריכה להיראות כמו כיתה ו׳? ולמה ב׳1 זהה לב׳2? כדאי להביא דוגמאות שבהן גיוון מהווה ערך ולהבין אותן - בפוליטיקה (למשל החזון של rainbow nation בדרא״פ של אחרי האפרטהייד), בעיצוב (דגל אירופה שעיצב רם קולהאס) ובארכיטקטורה (למשל מה שקראנו לו ״האורדר הרנדומלי״).
תגובה 1:
השאלה של גיוון מעניינת. כדאי אבל לנסח אותה יותר בחריפות. כשאני מסתכל על כל הסכמות האלהשל בתי ספר, מה שבעיקר קופץ לעין הוא החזרתיות של הדגמים - דגמי הכיתות ?
?והמקבצים. למה בי״ס ביאליק צריך להיות כל כך דומה לבי״ס טשרניחובסקי? למה כיתה א צריכה להיראות כמו כיתה ו׳? ולמה ב׳1 זהה לב׳2?
כדאי להביא דוגמאות שבהן גיוון מהווה ערך ולהבין אותן - בפוליטיקה (למשל החזון של rainbow nation בדרא״פ של אחרי האפרטהייד), בעיצוב (דגל אירופה שעיצב רם קולהאס) ובארכיטקטורה (למשל מה שקראנו לו ״האורדר הרנדומלי״).
הוסף רשומת תגובה